Yassak kardeşim! Cıızzz bu blog!



Hikaye yazmaya uzun bir ara verdim. Biraz önce baktım da en son 29 Ocak'ta yayınlamışım sonuncusunu. 19 Mart'ta oğlum dünyaya gelene kadar, o 1,5 aylık zaman diliminde sadece kitap okudum ve tembellik yaptım. Bunda biraz da blogspot'ların kapatılmasının da etkisi oldu. Zaten az olan okuyucu sayım (günde 20-30) blogların kapatılması ile iyice azaldı (günde 3-5). Ben, bebeğimle meşgul olduğumdan kapatılma kararının çok da üzerinde dur(a)madım. Bloglar tekrar açıldı mı açılacak mı derken 22 Ağustos'ta yürürlüğe girecek 138 kelimenin ve paketler bazında bu kelimeleri barındıran sitelerin yasaklanması işleminin başlayacağına dair haberler duyuldu. Bilin bakalım bu 138 kelimenin içinde hangi kelime de var: "Hikaye". Yani benim blogumun isminde geçen iki kelimeden biri. Şimdi merak ettiğim şu: Tam olarak ne olacak? Acaba blogum mahkeme kararı ile kapatılmış mı gözükecek? Ya da erişimleri engelendiğinden "Yassak kardeşim. Bu site Cıııızzzz!" diye bir yazı mı görecekler? Ne sakıncası varsa benim yazdığım hikayelerin!!!

Yurt dışından yazdığım için hikaye eklememde ya da çıkartmam da herhangi bir sorun olmayacak. Ancak Türkçe yazdığım için, Türkiye'dekilerin okuyamaması durumunda, bir nevi kendin çal kendin oyna durumu olacak. 2 senedir "Hikaye Kırıntıları" olarak isim yaptıktan sonra başka bir blog açmak mı daha doğru yoksa hikaye yazmayı bırakmak mı?

Aaa bu arada şöyle de ilginç bir başka şey var ki: Son bir aydır blogumun günlük ziyaret sayısı günde 100 - 150 arasında değişiyor. Tanrım, çabalarım bir sonuç mu veriyor yoksa? Yazmaya devam etmek için bir sebep daha.

Siz ne dersiniz? Ne yapmalı? Ya bu blogu sevmeli ya da bu blog diyarından gitmeli mi?

Yorumlar

  1. "hikaye" belki de takip edilecek isimler arasındadır. kelimeler kategorilerle sansürleniyor diye biliyorum. küçük bir araştırma bekliyor sizi...

    sonrasında durum vahimse bir alan adı alıp kendi sitenizde yazın hayatınıza devam etmek önerim.


    saygılar

    YanıtlaSil
  2. bence ingilizce yazmalısın . ingilizcesi olmayan google translate kullanır . :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Siktir Git!

X-33

Son Randevu - 7