Psikopat Kız ve Yumurta




Boş kompartımana girip yerleştim. Kendimi koltuğa bırakır bırakmaz uyumuşum. Trenin o tatlı sallantısından beni uyandıran, burnumda vasıl olan haşlanmış yumurta kokusu oldu. O keskin ve kesif koku bende hipnoz durumundayken parmak şıklatması ile aniden kendine gelme durumu yarattı. Bana çevrili 4 çift göz buldum karşımda. 3 çocuğun da ellerinde yumurtaları, yemek için benim işaret vermemi bekler gibiydiler. Kadının ısrarlı uzatışını geri çevirmek kaba kaçacağı için kabul ettim. Ancak ne o yumurtayı yemeyi ne de o kokunun sarıp sarmaladığı odada biraz daha kalmayı istiyordum. Yanıma yumurtayı ve sigara paketini alarak dışarı çıktım. Bulduğum ilk açılabilir camdan dışarı attım yumurtayı.

Bir sigara yaktım. Her sigarayı ağzıma götürdüğümde elime sinmiş olan o kötü kokuyu tekrar tekrar içime çekmek zorunda kalıyordum. Sigaradan da en az o yumurta kadar tiksindim. Dışarıyı izleyerek oyalandım biraz. Odaya geri gitmek için döndüğümde, arkamda beni incelerken bulduğum o yırtıcı bakışlı kız çocuğu ile karşılaştım. Aklımdan ilk geçen yumurtayı attığımı görmüş olup olmaması idi. Yavaş ama emin adımlar ile bana doğru yürüdü. Tam karşımda durdu. Elinde sıkıca tuttuğu yumurtayı uzattı. Kına yakılan parmakların o turuncu hali ve kirli tırnakları midemi bulandırdı. Ağzını açıp tek bir kelime etmemesine rağmen gözleri ile bana yememi söyledi. İçimden o yumurtayı da dışarı atmak geçtiyse de bu meydan okumaya karşı koyamadım. Kabul etmenin verdiği o küçültücü boyun eğme ile elinden yumurtayı aldım ve tamamını ağzıma tıkıp çiğnemeye başladım. Kızın yüzünde hiç bir duygu belirtisi yoktu. Ne bir sevinç ne bir öfke. Tamamını mideme indirdiğimden emin olunca kompartımana girebilmem için kapının önünden çekildi. Aynı sırrı paylaşan iki düşman gibi birbirimize uzun süre katlanacağımız odamıza geri döndük. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Siktir Git!

X-33

Son Randevu - 7