Yorgan İğnesi -2



Üzerinden çok uzun zaman geçmemişti ki babanne olacağımı öğrendim. Beş sene boyunca hummalı çalışmalarından sonuç alamayan oğlumla gelinim, benim bir iğne darbemle nasılda hamile kalmıştı. Yazdıklarımdan az çok tanıdınız beni. Biraz kontrol hırsım, biraz inatçı bir tarafım vardır ama aynı zamanda da kültürlü ve aile değerlerine son derece önem veren biriyimdir. Buna rağmen işimi sağlama almak için yorgan iğnemi okutup üflettiğimi itiraf edeceğim. Gerçekten işe yaradığını görmek benim için de onlara olduğu kadar sürpriz oldu.

Oya’nın hamile olduğunu şans eseri öğrenmeseydim ve tabii bebek üç aylık olmasaydı, belki de sessizce torunumdan kurtulacaktı. Onun ve oğlumun mutlu evlilik kisvesi altında neler karıştırdığını bilmeden bu işe kalkışmış olmam ise ilahi adaletten başka bir şey değil kanaatimce. Bazen, sorunlarımızla yüzleşmekten kaçıp çözme yükümlülüğünü zamana attığımızda, sadece sırtımıza taşınamaz bir yük değil ayaklarımıza da prangalar bağlamış oluruz. Kendi için karar veremeyen acizler için zamanın da acelesi yoktur. Uzattıkça uzatır. Ta ki prangalar ayağınıza takılıp sizi düşürene kadar. O kadar kötü düşersiniz ki farketmeden bir yola doğru sürüklenirsiniz. O sırada aklınızdan geçen tek şey “Acaba diğer yolu mu seçmeliydim?” olur. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Siktir Git!

X-33

Son Randevu - 7